reklama

Rozlúčka...

Venované Zuzane Kissovej-Mihályovej, ktorá tragicky predčasne opustila náš svet...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Moji milí drahí,

všetci, čo moju dušu poznali

i tí, ktorí to snáď nestihli, alebo v to len dúfali.

Keď ranné zore sa snažili na oblohu predrať

a spomedzi rúška noci na mňa zamávať,

vtom udiala sa zvláštna vec:

mňa anjel stretol na polceste späť...

...vzal ma za ruku a ukázal mi ten ďalší svet.

On pohladil mi tvár a riekol: "nemaj strach,

bo tu bolesti ani smútku niet".

Vedzte všetci môjmu srdcu blízki

ano, vy všetky moje lásky,

že lúčim sa s vami len „akoby" vari,

lebo odchádzam s úsmevom na tvári

...a i keď srdce moje už nebúši

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

viem, že nikdy nezmiznem vám z duší.

Odchádzam, no nikdy celkom neumriem

lebo každý deň vás v duchu objímem

a vo vašom srdci navždy zostanem...

Na oblohe sa zrodili jagavé kvapôčky,

niekto by snáď myslel, že to sa slzy ronili.

Avšak hľaďte!

To slnko svojím jasom zalialo mraky

a spolu farebnú dúhu stvorili.

Život nám nekončí tu na zemi,

preto nezabudnite, že ja tu stále budem s vami...

Barbora Čanigová

Barbora Čanigová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Barbora-Barbie: som, Tá čo sa nad všetkým zamýšľa a hľadá neprestajne zmysel života. Každú vec dokážem rozobrať do najmenších triesočiek a tým možno nájsť skrytý význam. Som oheň, som voda ...i teplý vánok. Tak dúfam, že svojimi slovami vám nevezmem, ale obohatím spánok :) Zoznam autorových rubrík:  ZamyslenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu