reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Čanigová

Barbora Čanigová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Barbora-Barbie: som, Tá čo sa nad všetkým zamýšľa a hľadá neprestajne zmysel života. Každú vec dokážem rozobrať do najmenších triesočiek a tým možno nájsť skrytý význam. Som oheň, som voda ...i teplý vánok. Tak dúfam, že svojimi slovami vám nevezmem, ale obohatím spánok :) Zoznam autorových rubrík:  ZamyslenieSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Túžba...

Barbora Čanigová

Túžba...

Ako to vyzerá, keď naberieme odvahu nepočúvať rozum, ale ideme za srdcom...

  • 18. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 339x
  • 0
Mamička...

Barbora Čanigová

Mamička...

Pre každú mamu, ktorej to nestihla dcéra, či syn povedať ...

  • 21. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 285x
  • 0
Netušila som...

Barbora Čanigová

Netušila som...

Výpoveď a oslava srdca, čo opäť začalo žiť, srdce, ktoré neumrelo...

  • 19. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 404x
  • 2
Nechávam...

Barbora Čanigová

Nechávam...

Priatelia, ponúkam vám výpoveď o tom, keď sa duša v nás potrebuje očistiť a zazrieť nové horizonty, zanechať staré a vykročiť k novému, neznámu ...

  • 18. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 379x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu