reklama

Túžba...

Ako to vyzerá, keď naberieme odvahu nepočúvať rozum, ale ideme za srdcom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu


Túžba...



Bola to akási zvláštna sila

v ten osudný slnečny deň

čo tvoj pohľad k môjmu pritiahla

ani netušiac, či si mi hoden.


No napriek bariére, ktorá nás delila

to nevysvetliteľné čaro v nás silnelo

i napriek obavám oboch nás spojilo

a medzi dvoma brehmi túžba sa zrodila...


Ja túžim sa znova zahľadieť do tvojich očí

túžim znova ťa objímať v náručí

túžim zas cítiť vôňu tvojich vlnitých vlasov

a vnímať tvoje dotyky

brázdiace mojou chvejúcou sa pokožkou


Tá túžba snáď spaľuje, i bije sa s rozumom

a zavše cítim, že moje srdce je v koncoch

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

i tak duša túži v nádeji po nemožnom

nevzdať sa snov, radšej utopiť sa v tvojich bozkoch


I keď viem, že jedného dňa mi možno odídeš

slnko mi zapadne a bez teba tu zostanem

hádam na rozlúčku len rukou mi potrasieš

a ja tvoj plachý úsmev už neuzriem


Azda neuvidím tvoju tvár už nikdy viac...

avšak my predsa dýchame tu a teraz!


Tak teda objím ma ešte raz

a zovri vo svojich horúcich dlaniach

vdychuj ma celú celučkú naraz

nech cítim, že obaja naplno žijeme zas.


Ten strach, ktorý nám búši v srdciach

ten ničí všetko krásne a mení pomaly na prach

preto ním nedajme sa ovládať

a nedovoľme city do okov zviazať


Ja túžim i zajtra s tebou tú krásu prežívať

SkryťVypnúť reklamu
reklama

tak nebojme sa lásku z úkrytu vypúšťať

už nehľadajme nástrahy a prekážky

lebo keď stratíme sny, len vtedy sme umreli naveky.


I keď osud nás raz azda rozdelí

vždy nám zostane nikdy nemiznúci dar

zostanú nám prenádherné spomienky.

Barbora Čanigová

Barbora Čanigová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Barbora-Barbie: som, Tá čo sa nad všetkým zamýšľa a hľadá neprestajne zmysel života. Každú vec dokážem rozobrať do najmenších triesočiek a tým možno nájsť skrytý význam. Som oheň, som voda ...i teplý vánok. Tak dúfam, že svojimi slovami vám nevezmem, ale obohatím spánok :) Zoznam autorových rubrík:  ZamyslenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu