reklama

Mamička...

Pre každú mamu, ktorej to nestihla dcéra, či syn povedať ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mamička...

Dlhá predlhá cesta väčšinou vedie k tomu,

kým rozumieme jeden druhému

...kým plač a hádky ujasnia, čo jedna k druhej cíti, kým sa vody ustália...

potom každá z nás tú druhú úsmevom pohladí.

Veru dlhým vývojom sme prešli a ja šťastná som,

že sme sem až dospeli.

Ty možno netušiac ako veľmi oporou si mi,

pomáhaš mi na každom kroku životom,

i keď samej ti vždy do smiechu neni...

Ja vážim si každú tvoju radu, ktorú si mi zo srdca dala

i to, ako si v noci, miesto spánku ma počúvala...

Každý môj bôľ, či radosť moju poznáš

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

len niektoré veci, hádam nepodstatné neznáš.

Ty si tu bola, keď môj svet sa zrútil ako domček z karát...

ty si ma objala, keď som to už nečakala...

ty si povedala prepáč,

keď to bol pre mňa hádam len zázrak

a podoprela si ma vždy, keď som potrebovala.

Moja úcta a vďačnosť ti patrí,

i keď to možno nevidno,

a snáď preto nič čo sa týka teba, mi nieje jedno.

Ja netuším, či tvoju lásku oplatiť ti dokážem niekedy,

či ukázať ako veľmi ťa ľúbim vôbec viem ti.

Prosím odpusť mami, ak som ti smútok zavše spôsobila,

bo nechtiac to vždy bolo a stále sa učím,

ako by som všetko v osude napravila.

Si jedna z najdrahších osôb môjho života,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a tá láska nech zostane ti v srdci, ktorú si našla.

Vedz, že každé dva brehy jedného dňa lávka spojí,

že každému sa raz srdce otvorí...

a ja prajem ti, aby ťa každý miloval aspoň tak, ako to dokážem ja,

lebo len jedna jediná je

drahá mamička moja...

...s láskou, B...

Barbora Čanigová

Barbora Čanigová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Barbora-Barbie: som, Tá čo sa nad všetkým zamýšľa a hľadá neprestajne zmysel života. Každú vec dokážem rozobrať do najmenších triesočiek a tým možno nájsť skrytý význam. Som oheň, som voda ...i teplý vánok. Tak dúfam, že svojimi slovami vám nevezmem, ale obohatím spánok :) Zoznam autorových rubrík:  ZamyslenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu